Olen aiemminkin kirjoitellut blogia. Myös tällä samalla nimellä ja blogin nimellä. Mutta halusin uuden alun, poistaa sen kaiken mitä sinne olin kirjoitellut. En sen takia, että katuisin sitä, mitä olen kirjoittanut, vaan sen takia, että tahdon jakaa teidän kanssa tämän hetkisen elämäntilanteeni, kun kaikki näyttää niin valoisalta. Kaikki aiemmat postaukset on siis poistettu. Mutta tästä eteenpäin blogi kulkee nimettömänä/kasvottomana... Kuvia saattaa ilmestyä aina silloin tällöin, mutta tahdon pitää henkilöllisyyteni ja myös muiden läheisteni henkilöllisyyden salassa.

 

Mutta asiaan:

Mä olen 23-vuotias nuori nainen. Asustelen pienehköllä paikkakunnalla itä-uusimaalla. Olen opiskelija, sekä myös parturi-kampaaja. Tällä hetkellä tosin opintovapaalla nykyisestä työpaikastani. Mulla on koira. Sellainen pieni karvainen pikkumies. Oikein sympaattinen tapaus, 4-vuotias se on ja ollaan aina asusteltu kahdestaan sen kanssa. Nyt asiaan on tulossa muutos, ollaan nimittäin mieheni kanssa etsimässä uutta asuntoa. Uusi paikkakunta, uusi työpaikka. Tarvitseeko edes sanoa, että mua jännittää?

Rakastan sisustaa ja haaveilenkin jo siitä, että pääsen laittamaan uutta kotia kuntoon, toivottavasti mahdollisimman pian. Eli kannattaa varmastikin varautua sisustusjuttuihin sitten, kun sen aika tulee! Haaveissa toki myös se oma pieni perhe, mutta sen aika ei ole vielä hetkeen.

Muita asioita joista pidän, on ruuan laitto, ulkoilu, liikunta, elokuvat, musiikki, oma koira tottakai, ystävät, illan vietot ystävien kanssa...

 

Heitelkää ideoita, josta voisin postauksia tehdä! Otan toiveita vastaan ja pyrin niitä toteuttamaan parhaani mukaan.