Joulu.

Mä vihaan joulua. Toisaalta mä rakastan joulua. En mä tiedä. Mä en toisaalta voi sietää jouluruokia, mutta silti mä aina koko aaton odotan sitä, että pääsee joulupöytään syömään kaikkia ihania jouluherkkuja. En oo ite ikinä tehnyt mitään jouluruokia, enkä ikinä ole edes kaupan valmisjouluruokia syönyt, mutta ne toisten tekemät herkut. Kyllä ne aina vaan hyvälle maistuu. Tai maistuu hyvälle sen pari päivää. Jos niitä pitäisi syödä useammin kuin kerran/kaks vuodessa, niin varmaan jäisi syömättä... :D

Joululahjat... Kiva saada, kiva antaa. Oon vaan aina ollut ihan älyttömän huono keksimään minkäänlaisia lahjoja kenellekään. Siks en tykkää jouluostoksilla käymisestä. Tai ylipäätään kierrellä kauppoja joulunalla. Mua ahdistaa se ihmispaljous ja ryysis joka paikassa. Onneksi mun ei monelle tarvitse ostaa mitään lahjoja, tai ollaan kaveriporukassa sovittukin, että ennemmin tehdään sitten yhdessä jotain kivaa myöhemmin.

Joululaulut. En voi sietää. En sitten yhtään. Oon työskennellyt asiakaspalvelutyössä ja sillon kun ensimmäiset joululaulut soi marraskuun alussa, niin voitte vaan kuvitella kuinka paljon niitä on pakosta joutunut kuuntelemaan jo ennen joulua... Ei siinä vaiheessa todellakaan enää huvita aattoa viettää niitä lauluja kuunnellen... :D

 

Tämän vuoden joulu on mulle muutenkin erilainen. Mä olen aina viettänyt joulun mun vanhempien luona. Ihan aina. Oman perheen kesken. Tänä jouluna mä menen sinne vasta joulupäivänä. Ja kaikenlisäksi mä olen koko joulun töissä, onneksi aamuvuorossa joka päivä. Jää siinä ne illat aikaa sitten viettää rakkaiden kanssa aikaa. Aattona me mennään viettämään joulua mieheni perheen kanssa. Vähän mua kyllä jännittää, täytyy myöntää. Mulle kuitenkaan se hänen perhe ei ole vielä niin kovin tuttu. Mutta enköhän mä tästä(kin) hengissä selviä, toivottavasti! :D