Voihan sisutuskuume! Mun tekis niin mieli tuleva uusi asunto sisustaa täysin uudenlaiseksi, kuin tämä nykyinen asuntoni. Toki täytyy ottaa huomioon myös tuon toisen osapuolen mielipiteet, mutta onneksi nyt ainakin kun ollaan puhuttu, niin ollaan oltu aika samoilla linjoilla värimaailman suhteen. Päästään nyt tässä kuussa katsomaan ihan livenä tätä tulevaa kotia. Sehän on siis rakenteilla oleva talo vielä, joten sen takia ei olla aiemmin nähty muuta, kuin vain pohjapiirustus ja talo ulkoapäin. Mutta en vaan malta odottaa!

Mä niin rakastan laittaa kotia ja tehdä siitä oman näköiseni. Näillä näkymin sohva tulee kyllä mukaan, tämmöinen tummanharmaa divaani. Sänky otetaan myös täältä mun kämpiltä, isompi kun on. Matot lähtee matkaan molempien kämpiltä ja verhot ostetaan uudet. Ruokapöytää tarvitaan, sitä mun nykyiseen kotiin ei ole mahtunut. Sen hankinta tosin saa jäädä myös siihen, kun ollaan jo muutettu ja nähdään, minkä kokoinen pöytä saadaan sinne mahtumaan hyvin, ilman että tulee liian täyteen ahdetun näköiseksi asunto.

Jotain lipastoa tarvitaan tottakai, säilytystilaa kun kaksioissa harvemmin on tarpeeksi. Mutta eiköhän näillä mitä meiltä molemmilta jo valmiina löytyy, niin ainakin päästä alkuun.

Sohvapöytä, televisiotaso... Jonkinmoinen työpöytä miehen tietokoneelle...... Tästä mä en ole itse niin innostunut, mutta kai se on vain hyväksyttävä, että sellaisen joudun kotiini ottamaan! :D

Ainut ongelma tuntuu olevan nyt se, että minkälainen kenkien säilytysjärjestelmä hommataan. Mukana kun muuttaa koira, joka tykkää kengistä. Nykyisessä kodissa ei ole ollut ongelmaa, kun eteisen ovella ollut portti ja karvakuono ei ole päässyt eteiseen sillon, kun on yksin kotona. Tulevassa kodissa sellaista mahdollisuutta ei ole. Eli tarvitaan joku säilytysjuttu, joka vetää sisäänsä paljon kenkiä. Ehdotuksia, ideoita, kommentteja! Niitä kaipailisin nyt, mulla itselläni tuntuu ideat tämän suhteen olevan ihan lopussa!