Vapaapäivä. Heräsin yöllä kahden aikaan ihan järkyttävään pään särkyyn. Ehdin hetkeksi jo pelästyä, että meneekö mun ainoa vapaapäiväni kärsiessä päänsärystä. Mutta sitten kun siinä hetken aikaa makoilin hereillä niin nousin ylös ja otin särkylääkkeet ja menin jatkamaan unia. Aamulla seuraavan kerran kun heräsin puoli 8 aikaan miehen lähtiessä töihin, niin olin ihan pirteä ja pääkivusta ei tietoakaan. En saanut enää nukuttua sen jälkeen, joten suuntasin aamupalalle. Ajattelin syödä puuroa ja otin lisäksi pakkasesta mansikoita siihen puuron päälle. En vaan IKINÄ opi tekemään mikropuuroa, taas kerran oli osa puurosta tullut yli ja kippo ulkoreunoja myöten puurossa. Mutta hyvää se oli, sitä en voi kieltää!

Lähdin aamupalan jälkeen koiran kanssa lenkille ja sen jälkeen vaihdoin salikamat päälle ja suuntasin juna-asemalle ja salille. Voiko vapaapäivää paremmin aloittaakaan kuin kunnon treenillä?! Ja edelleen jaksan hehkuttaa sitä hyvää oloa joka siitä treenistä tulee. Mulla on ollut niin energinen fiilis siitä asti kun sieltä salilta lähdin. Nyt oon hetken aikaa istunut tässä koneella sohvalla ja selaillut blogeja. Kohta otan karvaisen ystäväni mukaan ja suunnataan ulos. Siellä on niin ihanan näköinen ilma. Aurinko paistaa ja sateista ei tietoakaan! Ihan mahtavaa! Ensin vaan odottelen, että pyykinpesukone on pessyt loppuun, jotta saan vaatteet samantien kuivumaan. Mun kultakalan muistilla ne olisi siellä koneessa vielä huomennakin jos en niitä heti sieltä pois ota.

Kello näyttää vasta vähän yli 2. Mulla on vielä muutama tunti aikaa tässä ennen kun mies kotiutuu töistä. Pitäisköhän tehdä ruoka valmiiksi kun se sieltä töistä joskus sitten kotiutuu... Taidankin siis suunnata vielä ruokakauppaan tässä päivän aikana.

Lisää tämmösiä vapaapäiviä mulle! Näistä saa ihan uskomattoman paljon energiaa ja hyvää fiilistä! Ja ei todellakaan uskois mun fiiliksen perusteella, että tänään on maanantai.

Ihanaa viikon jatkoa kaikille <3

 

dbd5c8bfdea7495678998acb11405661.jpg