Voihan... Kiire! Mihin tää kaikki aika vain katoaa?! Tuntuu, että vasta oli ikuisuus muuttoon ja nyt voi sanoa, että muutetaan ensi viikolla. Miten mä kerkeän tekemään kaiken? Miten mä selviän tästä kaikesta? Voihan... Kukkanen...

Tälläkin hetkellä tosiaan olen olevinaan niin hirveän kiireinen... Koira nukkuu tuossa sohvalla mun vieressä, tuhisee pää mun toisen jalan päällä. Ja ei, mähän en nyt tästä voi liikkua, kun en raaski herättää toista <3 No kun se on niin suloinen tossa... Joten oon nyt sitten selaillut kaikkea kivaa täältä netistä ja huomannut, että mähän tarviin vaikka mitä uutta sinne kotiin! Tai tarviin ja tarviin... Enemmänkin ehkä haluan. Haluaako joku lahjoittaa mulle muutaman tonnin...? Ja ei, en ole vielä kysynyt edes toisen osapuolen mielipidettä... Mutta... Onko sillä niin väliä? Jos mä haluan! Tosin sanoi se siihenkin, kun ilmoitin, että tarvitsen peilin josta näkee itsensä kokonaan. Niin. Siinä sitten oikein jouduin perustelemaan, että minkä takia mä tällaisen sinne tarvitsen? No eikös se ole ihan itsestäänselvä asia, että haluaa nähdä miltä se kokonaisuus näyttää, ennen kun astuu ovesta ulos?! Sitten se alkoi miettimään jotain käytännöllistä ratkaisua tähän peiliongelmaan. Tyypillinen mies. Päädyttiin lopulta siihen, että mä valitsen pari mua eniten miellyttävää vaihtoehtoa ja valitaan niistä sitten yhdessä se parempi... :D

 

Hei, 10 kokonaista päivää ja joitakin tunteja siihen, että saadaan avaimet käteen! Huippua!